LIVRAREA PRODUSELOR

Livrare oriunde in Romania

Produsele de la KDY Computers se livreaza pe intreg teritoriul Romaniei.

Care este termenul de livrare?

Inregistrarea comenzii nu reprezinta si confirmarea acesteia. Dupa inregistrarea comenzii, aceasta va fi procesata de catre operatorii nostri in vederea confirmarii.

Daca ai cumparat online de pe kdy-computers.ro , termenul de livrare este de 3-7 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. Zilele lucratoare sunt de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale. Termenul se socoteste de la data confirmarii comenzii, respectiv de la data documentului fiscal emis (bon sau factura).

In perioada sarbatorilor de iarna, a campaniilor de Black Friday, Discount Days, Paste, in perioade aglomerate sau in situatii cu caracter extraordinar (precipitatii abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.), ne rezervam dreptul de a prelungi acest termen. Totusi, este bine de stiut ca majoritatea clientilor KDY Computers isi primesc coletele in termen de cel mult 72 ore de la ridicarea acestora de curier din depozit.

Termenul maxim de livrare nu va depasi 15 zile calendaristice de la data comenzii.

Modalitati de livrare

1. Livrare Cargus

Termenul de livrare este de 3-7 zile lucratoare.

 

Pentru comenzile din magazinul online, taxele percepute pentru livrare sunt afisate in pagina de finalizare a comenzii, in asa fel incat vei sti intotdeauna care este costul de livrare. 

2. Livrare Sameday Courier

Taxele percepute pentru livrare sunt calculate automat si afisate in pagina de finalizare a comenzii, in asa fel incat vei sti intotdeauna care este costul de livrare. 

Termenul de livrare este de 3-7 zile lucratoare.

3. Livrare la EasyBox

Daca poti selecta serviciul din pagina Finalizare Comanda, atunci acesta este activ si-l poti alege pentru finalizarea comenzii. La final iti vom arata o harta a locatiilor disponibile, astfel incat sa-ti fie mai usor sa alegi cutia EasyBox dorita.

Nu crezi ca vei fi acasa cand va veni curierul ? Stai fara griji ! Putem sa livram comanda ta intr-una din cele peste 7000 de locatii EasyBox, cea mai apropiata de tine.

Se pot livra in easybox doar produse de dimensiuni mici sau medii; eligibilitatea produselor poate fi verificata in cosul de cumparaturi.

Pentru ca totul sa fie cat mai usor, plata se poate realiza online cu cardul sau in rate. Programul de rate pentru cumparaturile online este valabil in site prin redirectionare catre platforma partenerului TBI Bank.

Daca ai in plan sa achiti numerar pentru produsul dorit este bine  sa stii ca in calitate de persoana fizica nu poti face o plata in numerar mai mare de 10.000 lei pentru o singura tranzactie. In cazul persoanelor juridice plafonul este de 5.000 lei.

Cand se fac livrari?

De luni pana vineri, intre orele 10:00-18:00. Nu se fac livrari sambata, duminca si in zilele de sarbatori legale.

  

Cum se intampla cu livrarea, la modul practic?

Pentru comenzile plasate in magazinul online, asteapta sa primesti de la noi apelul de confirmare a comenzii. Dupa ce comanda a fost confirmata telefonic, aceasta intra in pregatire, iar din acest moment,  in termen de 3-7 zile lucratoare va ajunge la dumneavoastra.  Poti desigur sa vezi in orice moment situatia comenzii in pagina de urmarire a comenzii.

In ziua prevazuta pentru livrare, vei fi notificat telefonic sau prin SMS de compania de curierat despre intervalul programat pentru livrarile din zona ta. Aceasta notificare va cuprinde si un numar de telefon de contact al curierului. Daca nu ai putut sa receptionezi coletul si livrarea nu s-a putut efectua in ziua respectiva, curierul va face o a doua incercare de livrare in ziua urmatoare. In cazul in care livrarea nu a putut fi efectuata nici la a doua incercare, coletul va fi redirectionat catre noi.

Poti sa intri in legatura cu noi pentru a ne solicita o noua livrare. Te vom informa despre taxa aferenta acesteia, pe care urmeaza sa o achiti la livrare curierului. Este bine sa stii ca daca si aceasta a doua tentativa de livrare esueaza, iti vom solicita plata in avans a livrarilor pentru comenzile viitoare.

RETURUL PRODUSELOR

Conform OUG nr. 34/2014, persoanele fizice au posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanta in termen de 14 zile calendaristice, incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a Produsului.

Pentru a initia procesul de retur, este obligatoriu sa urmati aceasta procedura:

1. Completati formularul de retur disponibil in sectiunea 'Formular retur' de pe site-ul nostru.

2. Trimiteti formularul completat impreuna cu intentia dumneavoastra (declaratie neechivoca) de retur la adresa de email office@kdy-computers.ro.

3. Asigurati-va ca produsul este in ambalajul original si indeplineste conditiile de retur.

Va atragem atentia ca aceasta procedura este singura modalitate acceptata pentru efectuarea returului. Orice alta metoda de solicitare a returului in afara celei descrise mai sus nu va fi luata in considerare. Pentru a va asigura ca solicitarea dumneavoastra este procesata, va rugam sa respectati strict acesti pasi.

Cand pot returna un produs?

1. Produse deteriorate in timpul transportului

La primirea coletului, clientul are dreptul si obligatia sa desfaca si sa inspecteze continutul acestuia, insa doar dupa finalizarea procesului de livrare. In cazul coletelor cu plata ramburs, acest lucru inseamna ca inspectarea se poate face numai dupa achitarea integrala a sumei indicate pe AWB catre curier. Pentru coletele platite in prealabil online cu cardul/OP, clientul poate proceda la verificarea continutului imediat dupa ce curierul ii inmaneaza coletul. Este important de mentionat ca aceasta procedura standard de verificare este distincta de serviciile optionale suplimentare oferite de unele firme de curierat (deschidere colet, verificare colet etc.).

In cazul in care se descopera produse deteriorate sau produse ce lipsesc din colet ( colet deteriorat), clientul va completa un proces verbal in dublu exemplar. Procesul verbal trebuie sa contina descrierea deteriorarilor (ex: ambalaj rupt, parti sparte, etc) daca este cazul sau codul si numarul produselor lipsa. Ambele exemplare vor fi semnate de catre client si de catre curier. Un exemplar va ramane in posesia clientului iar celalalt va fi predat curierului impreuna cu pachetul deteriorat. Dupa aceasta operatie clientul are obligatia sa trimita o copie a procesului verbal prin e-mail la adresa office@kdy-computers.ro

Reclamatiile neinsotite de procesul verbal semnat de curier nu se vor lua in considerare.

In aceasta situatie clientul are dreptul de a solicita in primul rand repararea produsului. Daca repararea nu este posibila, clientul poate cere inlocuirea produsului cu unul identic, in stare perfecta. In cazul in care nici una dintre aceste variante nu este realizabila (de exemplu din cauza lipsei de stoc etc.), clientul poate beneficia de o reducere a pretului, proportionala cu defectele constatate ale produsului. In ultima instanta, daca niciuna dintre optiunile prezentate anterior nu este posibila sau satisfacatoare, clientul are dreptul sa solicite restituirea integrala a contravalorii produsului.

Va rugam ca orice reclamatie referitoare la integritatea coletului sa o transmiteti in maxim 48 de ore de la momentul livrarii la adresa de email: office@kdy-computers.ro

2. Produse cu defecte de fabricatie

In acest caz clientul va trimite coletul inapoi catre firma noastra prin acelasi curier prin care l-a primit și  vom trimite in cel mai scurt timp un alt produs identic, testat in prealabil. In cazul in care acest lucru nu va fi posibil (produsul respectiv nu este pe stoc si dureaza mai mult de 14 zile calendaristice pana ca acesta sa ajunga la noi), clientul va fi despagubit integral. Recomandam verificarea produselor la livrare. Nu sunt acceptate reclamatii care depasesc 14 zile calendaristice de la data livrarii.

3. Returnarea produselor din alte motive

In cazul in care clientul nu mai doreste produsele din alte motive, cum ar fi: nu este satisfacut de calitatea acestora, sau orice alt motiv, acesta le poate restitui. In aceasta situatie toate cheltuielile cu expedierea si returul produselor, cat si cu returnarea banilor vor fi suportate de catre client. Returnarea contravalorii produselor se va face in timp de maxim 14 zile calendaristice de la data receptionarii acestora. Precizam ca nu se va despagubi contravaloarea produselor desigilate sau partial folosite.

· Nu trimiteti coletul inainte de a primi confirmarea noastra!

· Nu trimiteti coletul cu valoare ramburs! Valoarea produselor va fi restituita doar prin transfer bancar.

EXCEPTII DE LA RETUR: Nu se accepta pentru retur produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alte semne de uzura, desigilate sau partial folosite.

Renuntare la servicii

Cumparatorul persoana fizica are dreptul de a renunta la Serviciul comandat in termen de 14 zile calendaristice de la data comenzii serviciului respectiv. Totusi, Cumparatorul isi pierde dreptul de retragere prevazut de legislatia in vigoare odata ce serviciul comandat a fost prestat, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunoştinţa de faptul ca işi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator. Prin urmare, dupa ce Serviciul a fost prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curatat, etc.), contractul de prestari servicii la distanta se considera complet executat, iar consumatorul nu mai beneficiaza de dreptul de retragere din contract in termenul de 14 zile prevazut de legislatia in vigoare. Astfel, orice alt Serviciu solicitat separat/suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs, etc.) reprezinta un Serviciu comandat separat si va fi efectuat la solicitarea expresa a Clientului, contra-cost.

Produse care nu sunt acceptate la retur/renuntare

produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: pesticide, ingrasaminte, seminte etc);

serviciile care au fost comandate de Cumparator si au fost executate cu acordul Cumparatorului daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunoştinţa de faptul ca işi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;

inregistrari audio sau video sigilate sau programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

produse de ingrijire personala care au fost desigilate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre, produse cosmetice etc.);

produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, etc.;

produsele software digitale, licentele digitale si jocurile video desigilate cu activare prin cod digital si orice coduri digitale alfanumerice de activare pentru sisteme de operare, aplicatii, servicii, abonamente si portofele digitale;

cartuse desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;

imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;

produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a caror furnizare a fost nevoie de plata in avans;

furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta faptul ca isi va pierde dreptul la retragere;

folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook reader, laptop, etc.) care au fost deja utilizate/testate;

produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;

acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);

furnizarea de bauturi alcoolice al caror preţ a fost convenit in momentul incheierii Contractului, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 (treizeci) de zile şi a caror valoare reala depinde de fluctuaţiile de pe piaţa pe care Vanzatorul nu le poate controla

alte produse prevazute de legislatia in vigoare ca o exceptie de la dreptul de retragere din contract.

Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat.

In cazul mai multor produse achizitionate printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.

In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.

Diminuarea valorii Produselor returnate

1. In acord cu prevederile legale aplicabile, Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Produselor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Produselor.

2. In cazul in care Clientul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat Produsul/Produsele intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestuia/acestora, Clientul  este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Produselor.

3. Orice diminuare a valorii Produselor rezultata din manipularea acestora altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Produselor este in responsabilitatea Clientului. Pentru claritate, din Pretul de Vanzare al Produsului, Vanzatorul este indreptatit sa retina o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Produsului. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Client dupa receptionarea si verificarea acestora de catre Vanzator.

 

Nota – orice interventie neautorizata asupra produsului duce implicit la pierderea garantiei produsului!